01 de juliol 2007

Balanç i MOLTES NOVETATS blocaires

Definitivament, aquest 2007 és l'any de la consolidació d'aquest blog. Avui toca fer balanç dels primers sis mesos, mal que us pesi als detractors de l'autobombo blocaire (ben anomenat, per cert, blogonanisme per la Chesi).

Però és que, és clar, he triplicat l'audiència que tenia ara fa un any, que ja era amplíssimament superior al que m'esperava al començament. I he passat de les 618 visites que vaig tenir al gener a les 3.323 de juny. Al maig, mes electoral, vaig arribar a les 3.996 (no em podríeu haver visitat 4 vegades més???). Això, segons webstats. Èn el rànquing d'aquest comptador, ja estic afincat permanentment en la primera plana de Política, entre els trenta primers llocs d'Espanya!!!

A més, segons l'StatCounter, en els dos mesos que hi porto subscrit, Roig i Gracienc ha rebut 19.840 visites, d'unes 520 persones diferents que, pel que veig, em consulteu de mitjana un cop cada quinze dies, mínim.

Sou una mica vagos

Una de les coses que m'agrada veure és l'hora a què us connecteu: de 10 a 14 i de 16 a 19h. A més, el nombre de visites baixa significativament dissabte i diumenge. Si fos malpensat, creuria que dediqueu les vostres hores de feina a navegar per Internet. No és així, oi? Nooooooo, i ara!!!!
Curiositats estadístiques

Una altra cosa que m'agrada és veure el que busca la gent al Google i similars abans d'acabar entrant a Roig i Gracienc. M'agradaria molt conéixer els lectors o lectores que van arribar al blog buscant "què volen dir els signes de l'horòscop", "manual d'instruccions per estimar la irene" o "remenat de gírgoles". En tot cas, desitjo que la consulta a Roig i Gracienc fes que els astres els fossin favorables, que la Irene diguès que sí i que el remenat de gírgoles sortís ben bo...

Una altra cerca, molt apropiada, és una que va arribar fins aquí per saber "què són les vacances". Està clar que es va equivocar de lloc, però demanaria a aquest lector que, si ho esbrina, m'ho expliqui, si us plau.

Regal per als lectors

Per celebrar tanta alegria, he fet una nova remodelació del bloc. Ja he tret l'apartat dedicat a la campanya -mantenint, això sí, un apartat on constaran per sempre els compromisos que hem anat adquirint, perquè pogueu comprovar si aquest regidor compleix o no.

Crec que la novetat més interessant és la incorporació de la meva música preferida, que podeu escoltar automàticament quan entreu al blog. Aniré canviant l'ordre de les cançons de tant en tant, perquè no us en canseu de cap!!

Domini guillemespriu.cat

I un regal per a mi: un domini!!!!! El Pep, en acabar la campanya, va decidir fer-me un regal relacionat amb l'impuls a la comunicació per Internet que he fet durant aquestes municipals. Per això, res millor que regalar-me un domini d'Internet. A partir d'ara, Roig i Gracienc el podeu trobar en l'adreça habitual, http://guillemespriu.blogspot.com/, però a més teniu una opció molt més senzilla: http://www.guillemespriu.cat/. Així, passo de tenir un blog a tenir una plana personal amb domini propi! Amb el temps, anireu tenint més notícies del http://www.guillemespriu.cat/!!

Roig i Gracienc, també en castellà

I per acabar-ho de rematar, avui he estrenat versió castellana del Roig i Gracienc. Es tracta d'un bloc on penjaré alguns continguts traduïts a l'espanyol, amb la intenció de donar a conéixer la feina que fem a Gràcia a la comunitat internauta hispanoparlant, i compartir experiències amb altres indrets. El bloc l'he allotjat en La Comunidad de elpais.com, que em sembla una experiència prou interessant. Aviam com anirà...

Sindicació RSS

Acabo, amb un detall per als seguidors més frikies. Entre les novetats, també he incorporat al final de la columna de la dreta, el codi RSS perquè pogueu estar al corrent de les actualitzacions amb els lectors d'aquests codis. No cal dir que és una cosa del Pep, que ha fet conxorxat amb la Chesi i amb la Raquel Querol. La majoria de mortals, suposo que seguireu mirant el bloc com fins ara. No em pregunteu què és això de l'RSS perquè no en tinc ni idea...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats, Guillem!

El RSS serveix per que el pirulo que tinc instal·lat a l'ordinador m'avisi quan hi ha quelcom de nou al bloc del Guillem i d'altres que tinc llistat (ep! us tinc a tots controlats, que no se m'escapi ningú), i així no m'haig de visitar tota la llista de blocs a veure si trobo novetats! Que sou moltíssims!!