15 d’agost 2007

Dia de Festa

Ahir vaig anar a dormir a les tres de la matinada. La passejada pels carrers que s'estan muntant és una de les que més m'agrada de la Festa. Els veïns i veïnes estaven treballant de valent, com és habitual, per tenir-ho tot ben enllestit per a aquest matí. Com que molts no haureu pogut anar encara, m'estalviaré de dotar detalls sobre els guarnits... Tindrem temps de parlar-ne durant els propers dies!

Sobre el pregó d'ahir, trobareu força articles a la premsa. Per exemple, a La Vanguardia, que a més hi ha penjat un vídeo. A El Periódico i a El País també trobareu una crònica.


Si mireu El Punt, a més de trobar la notícia, trobareu l'entrevista que em van fer fa poc per publicar-la coincidint amb l'inici de la festa. Sou uns quants els qui ja m'heu comentat que he quedat molt bé a la foto, de manera que caldrà felicitar la fotògrafa, Rita Lamsdorff!

I, és clar, als mitjans graciencs. No us perdeu el Transversal ni La Tortuga. Ni les declaracions de l'alcalde, Jordi Hereu, a Ràdio Gràcia!

En fi, seguirem en contacte, per via virtual o pels carrers de la Vila!