23 de novembre 2006

La grandesa del nou President

oLa Manuela de Madre parlava en el debat d'investidura de la "grandesa personal" de José Montilla. Hi estic d'acord. Només us cal fer un cop d'ull al seu discurs d'investidura per veure que és així.



D'aquest discurs em quedo amb quatre frases:
  • “No puc parlar de la Catalunya dels meus avantpassats, però si de la Catalunya dels meus fills i millor encara dels meus néts”


  • “Defenso el patriotisme social abans que mil proclames sobre la nostra identitat”


  • “Seré el primer treballador per Catalunya i pels catalans i catalanes”


  • “Pensar ordenadament, actuar racionalment i atendre als ciutadans càlidament”
Tinc tan clar que serà un bon president que fins i tot m'atreveixo a proposar-vos un exercici: compareu el seu discurs d'investidura amb la intervenció d'Artur Mas. És la millor manera de comprovar que tenim un bon president i que, de retruc, hem evitat tenir un president pèssim.

Per acabar aquesta entrada plena de recomanacions, heu de fer un cop d'ull també al programa de Govern que desplegarà l'equip encapçalat per Montilla.