17 de juliol 2006

25 anys del Consell de la Joventut de Barcelona


El títol ho diu tot: el CJB ha fet 25 anys i per celebrar aquest moment hem editat tots plegats un llibre que recull les principals fites del Consell al llarg d'aquests anys.

L'acte va tenir lloc al mirador Mª Aurèlia Capmany, espai privilegiat de la ciutat des d'on pots veure tots els sostres de Barcelona, una talaia especial per a un dia molt especial.

Tot i la importància del moment i la presència de les autoritats, per a mi el més destacat és la trobada amb molts companys i companyes de generacions anteriors i posteriors a la meva que van donar i estant donant sentit a l'existència d'aquesta plataforma de joves que lidera les polítiques de Joventut de la ciutat de Barcelona.

L'Alcalde Joan Clos hi era present, també altres regidors i regidores de la resta de partits, però veure persones com el Pep Sanz, la Montse Campillo, la Dolors Camats, la Iola Collboni, el Joffre Villanueva, l'Albert de Gregorio, el Fabià Mohedano, el Jordi Soler, el Jordi Farriol, el Pedro de Haro, la Lali, el Jordi Casanoves i tants altres que van donar sentit ple a la paraula consens... Una paraula que avui encara resona en el cap de moltes de les persones que ens hem dedicat després a la política i que de l'experiència del Consell em trobat un punt d'unió que ens permet mantenir relacions fins i tot en els moments difícils.

Moltes gràcies CJB

1 comentari:

Anònim ha dit...

Però que fort! Fa molt i molt que no entro al teu blog, no tinc ni un minut de respir! Quan per fi puc tafanejar em trobo amb la darrera actualització i resulta... que la vaig llegir al juliol! No m'he poerdut res. Això no te nom. Escriu Guillem!