30 d’abril 2007

Hem adoptat!


El primer que us preguntareu és a qui i on????? Crec que començaré per una mica d’història. Pels que no ho sabeu, el Xavier Tort va ser pare ja fa un mes aproximadament d’aquesta colla de gatets que teniu aquí a sota...




Jo, evidentment, vaig cometre l’error d’anar a veure’ls i sobre tot de portar al Pep a veure’ls. Això va iniciar tot un debat familiar sobre l’absència del Xipito a casa des de que fa jornada completa a ca la Cruz (ma mare), i el buit que hi ha a casa des que no hi és. Total, que pocs dies després prenem la decisió d’ampliar la familia, i al Pep li va faltar temps per presentar-se a casa amb dos llibres sobre gats: tots dos ens vam posar per la nit a llegir informació per atendre’ls i entendre’ls, tot un repte.



El resultat és que ahir l’Aquil·les i l’Ulisses van passar a ser de la familia tot i que fins que passi el dia 27 de maig probablement no vindran a casa, volem que els primers dies hi siguem els dos per atendre en tot moment els nous propietaris de la vivenda familiar.


Acceptem felicitacions pels “pares” orgullosos.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Són guapissimsssssssssssssssssss!
No m'extranya que us hagueu encandilat amb ells. Són una auténtica monada.
Com a mare experta de dues gatetes (encara que una més que gateta sembla una pantera domèstica) m'ofereixo a donar-vos tota mena de consells sobre la "cianza" dels petits.

Molts petons per a tots dos!

Consol Prados Martínez ha dit...

Realment són molt bonics. Jo no entenc de gats, però m'agraden per una estona i veure'ls com es mouen sense fer soroll i amb tanta agilitat.
Felicitats per l'adopció i molts petons.