25 de maig 2007

CONCLUSIÓ. Diumenge toca votar

Durant els darrers dies, us he parlat del PSC, però sobre tot he intentat parlar de a gent que m'envolta. Us he explicat quines preguntes em fan sobre la ciutat i sobre temes que els afecten. I us he detallat les respostes que els dono jo i les respostes que conté el programa electoral del PSC. Però parlant-vos de persones, més que de política, que és com a mí m’agrada treballar.

S'acaba el termini legal per demanar-vos directament el vot. Demà passat, haureu d'anar a les urnes. Us demano, doncs, que voteu a Jordi Hereu, perquè és un bon alcalde, i perquè darrere seu hi ha un seguit de candidats, entre els quals m’incloc, que donarem el millor de nosaltres mateixos per Barcelona, per tots vosaltres, lectors i lectores del meu blog.

Per intentar de decantar les balances dels indecisos, encara aprofito per adjuntar-vos aquest pdf amb el compendi de les nostres principals propostes, i el vídeo amb la presentació que n'ha fet el Jordi aquest matí:



La meva mare, el meu marit, (la germana i el cunyat no voten a Barcelona), la meva sogra, bona part dels meus amics i espero que molts dels meus veïns m’han dit ja que em votaran. Els ho agraeixo, però ara us queda la feina de reflexionar... i fer les últimes contribucions i esforços perquè Barcelona esculli novament Jordi Hereu com a alcalde.

I evidentment, desitjo que tingui un bon suport de la gent de Gràcia.

Espero trobar els vostres vots diumenge, després del recompte. Com va dir ahir l'alcalde, la simpatia que ens heu demostrat els darrers dies no servirà de gran cosa si no la manifesteu en forma de vots!