18 de maig 2007

Em vaig emocionar...

Tinc la llàgrima fàcil, i ahir em vaig emocionar molt durant la presentació de les nostres propostes per a Gràcia. Va ser un gran acte que em va permetre aplegar gairebé tota la gent que m’ha donat suport al llarg de 40 anys de camí. Començant per la meva mare, i acabant per l’equip que tinc darrere des de fa mesos, preparant i fent realitat la campanya electoral del PSC a Gràcia. I és clar, el nostre alcalde i candidat, Jordi Hereu.

Ahir va ser un dia molt especial, i avui també. Gràcies als nous mitjans de comunicació, he pogut llegir un encantador article del meu estimadíssim Albert Musons, i un altre de magnífic del Xavier Barberà. També he pogut veure els titulars de la premsa gracienca, que recullen l’acte d’ahir. Mireu La Tortuga i el Transversal.

El resum “oficial” de l’acte central de la campanya del PSC a Gràcia el trobareu en aquest vídeo...




... la part “extraoficial” passa per unes cerveses a Torrent de l’Olla i uns panets farcits al carrer Tordera. Però aquesta part la coneixen els qui l’han de conéixer, i així està prou bé. Em permetreu que me la reservi, oi? Gràcies a tots i totes els que vau ser-hi!