14 de juny 2006

Ella dijo sí

Ahir a la tarda nit, vaig anar a la presentació de la plataforma pel Sí al Nou Estatut. Vaig presenciar com persones de molts corrents polítics es posicionaven en un Sí clar a la proposta que el proper diumenge dia 18 de juny es posarà a votació. Es tractava de l'Associació Estatut, Jo Sí.

Aquesta associació està formada per persones de molts col·lectius sindicals, economistes, periodistes i tants professionals de diferents matèries. En la foto que obre veieu el Josep Termes, gracienc i premi d'Honor de les Lletres Catalanes. Ell també tenia molt clar el salt endavant que significa el nou Estatut.

Però la meva sorpresa va arribar quan vaig veure a la Mireia com representant dels joves sindicalistes. Els seus origens són a l'AJEC (Associació de Joves Estudiants de Catalunya), on es va incorporar en l'època en què jo ja ho deixava. En l'actualitat està vinculada al món sindical. Bé, no vaig poder parlar amb ella per felicitar-la tant per la seva intervenció com per la seva perseverança en la lluita per la millora de les condicions de les persones, primer dels estudiants i avui dels treballadors i treballadores. Molta sort, Mireia, i fins la propera.

Per cert la persona que està al seu costat, és un jove empresari, que es va declarar independentista, crec que amb això ja ho dic tot.