07 de febrer 2007

Fent xarxa, fent fotos

Quan vaig engegar aquest blog, aviat farà un any, no m'imaginava que em passarien dues coses:

1. M'he enganxat a això d'anar escrivint de tant en tant!
2. El meu blog és eina de treball per a mi mateix i per a alguns internautes que l'utilitzen com a referència per anar navegant per webs gracienques. Això de posar els links a entitats i institucions a la plana de la dreta ha estat un encert, mal m'està el dir-ho...

I és que la ciberpolítica és tot un món. Internet està arribant a ser un aparador molt potent per exposar el que pensem, com ho demostren les 12.000 visites al web del PSC de Gràcia durant el 2006, i les més de 6.000 visites que he rebut des que vaig obrir aquest blog.

Avui aprofito per inaugurar una nova secció, a la columna de la dreta, que inclou un grapat de fotos. Espero que us ho passeu bé mirant-les. Algunes han anat apareixent al blog, d'altres són inèdites.

Per cert, ja posats aprofito per agrair a tots aquells que m'heu escrit a guillemespriu@hotmail.com per rebre puntualment al correu cada actualització del blog!