16 de maig 2007

Campanya, vot a vot

Que no escrigui al blog cada dia, no vol dir que no faci campanya intensament. Al contrari!

Aquests dies estic treballant una mica en la línia de buscar els vots un a un. És el que té la proximitat. Per això, he repartit aquest text als veïns de casa, que em veuen cada dia. S'han sorprès d'aquest contacte tan directe per demanar el vot. I ho han agraït. O sigui, que aquests dies que queden de campanya, ja sabeu: cada vot compta, cada vot val!!!

Apreciats veïns i veïnes:

El proper dia 27 de maig aspiro a ser escollit Regidor de l’Ajuntament de Barcelona com a membre del PSC: sóc el número 13 de la candidatura que encapçala el nou alcalde, Jordi Hereu.

Com que he viscut tota la vida entre Quevedo i Bailèn, vull compartir amb vosaltres la il·lusió que em fa participar en aquest projecte polític!

És per això que us engresco a votar en les eleccions del dia 27 de maig. I ja posats us proposo que opteu per la candidatura que, des del meu punt de vista, pot aportar al mateix temps experiència i noves idees. Ja veieu que, a més, inclou cares noves, com el mateix Alcalde, o jo…
Feu un cop d’ull als projectes que tenim per al barri, i no dubteu a aturar-vos a xerrar amb mi si voleu saber més coses!