06 de maig 2007

Comerç al carrer i Spiderman 3

La jornada de Comerç al Carrer va acabar precipitadament i ben passada per aigua... Malgrat tot, vàrem tenir una estona per passejar pels carrers tallats al trànsit i descobrir alguns comerços que tot sovint, amb les presses, ens passen desapercebuts. D'això es tracta, no?


També vaig poder visitar els Artesans de Gràcia, que també tenien parades al pla de Salmerón... Em vaig quedar amb la sensació que la feina que fan es mereix, certament, un espai més recollit, segurament en una de les places de la Vila, i una jornada específica: la seva activitat és un exponent del caràcter de Gràcia, i potser enmig del potencial del comerç en general passen més desapercebuts del que ens agradaria als que valorem -encara, malgrat tot i en ple segle XXI- els treballs únics que es fa a mà pels nostres artesans, capitanejats per l'enquadernadora Mariàngels Galmes.




Ja recuperat de la remullada, degudament sopat i amb ganes de desconnectar, el Pep i jo vàrem tirar cap als cines Bosque a veure Spiderman 3. La campanya electoral no impedeix que em dediqui també a les coses que més m'agraden! I tenia moltes ganes de veure aquesta nova entrega. Molt espectacular, amb uns efectes especials impressionants, com és d'esperar. Em va agradar molt l'Home de Sorra. Està molt ben fet: la transformació inicial, i totes les aparicions posteriors són espectaculars. Curiosa també la transformació de l'actor protagonista, Tobey Maguire, que té algunes estones xulesques ben allunyades de la cara de bon nen a què ens tenia acostumats en els capítols anteriors.

En contra? Se'm va fer llarga. L'acció es concentra en algunes escenes, i la resta de la pel·lícula té poc ritme. Em segueix agradant més la segona.

I la millor notícia de la nit: el tràiler de Harry Potter y la orden del Fénix. La propera entrega de la peli basada en els llibres de JK Rowling s'ha fet esperar moooolt!!!! I les imatges del tràiler prometen molt. Un Harry (Daniel Radcliffe) més que crescudet i una Hermione que ja a la segona pel·lícula estava crescudeta, enfrontant-se al Malvat... Els potterians haurem d'esperar al 13 de juliol!!!