13 de maig 2007

Manifest per Jordi Hereu

Aaaaaaaaah!!!!!! Vaig amb retard! La campanya està sent molt intensa, i quan arribo a casa em costa posar-me a fer el blog. Però no desisteixo: per a mi la part virtual de la campanya és un element més, que vull incloure igual que les visites a entitats, xerrades, actes, taules al carrer, etc, etc, etc... Sé que si no ho fes, a aquestes altures m'ho retreuríeu. Sobre tot l'Anna Àlvarez, que malauradament no pot participar de manera activa en la campanya, però estic segur que la segueix a travès dels mitjans, i també per Internet...


Vaig ràpid. Feina endarrerida: divendres a la nit, el primer dia de campanya va acabar a la sala Luz de Gas, on un grapat de famosos es van aplegar per donar suport a Jordi Hereu i a aquest manifest que vosaltres també podeu subscriure (estaria francament bé que ho féssiu!). Para muestra, un botón. Aquí teniu l'alcalde Jordi Hereu al costat de la Judit Mascó... Oi que fan goig??